سئو برای Local Citation Optimization
7 استراتژی برای بهینه سازی سئو لوکال سئو محلی
این محتوا باید شامل کلمات کلیدی مرتبط، خدمات محلی و اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات کسب و کار باشد. تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی یک جزء حیاتی از هر استراتژی موفق سئو محلی است. با شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مناسب مرتبط با کسب و کار و منطقه محلی شما، می توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی مشتریان بالقوه به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. بله کاملا درست است، ابزارهای جایگزینی برای Google My Business وجود دارند که میتوانید از آنها برای ثبت اطلاعات کسبوکارتان و بهینهسازی آن برای جستجوی محلی استفاده کنید. مانند mapmaker همچنین با استفاده از شبکههای اجتماعی و اطلاع رسانی میتوانید این مشکل را تا حدودی پوشش دهید.
جالب است بدانید که 55 درصد از آنها از نقشههای گوگل، 44 درصد از نقشههای اپل، 39 درصد از یاهو و 31 درصد از بینگ استفاده میکنند. این ابزار وظایف مدیریت لیستهای آنلاین را خودکار کرده و ثبات اطلاعات کسبوکار شما را تضمین میکند. برای مثال اگر در اصفهان فعالیت میکنید حتماً شماره خط ثابت با کد ۰۳۱ را وارد کنید تا گوگل به کاربران اصفهانی، در نتایج کسبوکار شما را نشان دهد. آژانس ما با داشتن دپارتمان اختصاصی سئو و همکاری با بیش از ۳۰ متخصص سئو، هم مسیر رشد کسبوکارهای آنلاین شماست تا بیشتر و بیشتر دیده شوید. در قدمهای بعدی برای پلنهای آف پیج میتوانید از وبسایتهای خبری یا وبسایتهای واقع شده در شهر خودتان درخواست کنید تا اعتبار خود را به شما نیز انتقال دهند و بهاصطلاح به شما لینک دهند.
این شامل فهرست کردن کسب و کار در دایرکتوریهای مرتبط با صنعت و مکان آن، اطمینان از ثبات NAP، و نظارت و به روز رسانی استنادها به طور منظم است. برخی از روشهای کلیدی عبارتند از بهینه سازی فهرست کسبوکار من در Google، ایجاد محتوای محلی، بهدست آوردن نقل قولهای محلی، جمعآوری نظرات مثبت، و اطمینان از پاسخگویی وبسایت و سازگاری با موبایل. نتایج سئو محلی در بالای نتایج دیگر گوگل نمایش داده شده و شامل اسم مکان، آدرس، سایت، امتیاز، ساعات کار، و موقعیت مکانی مرتبط با عبارت سرچ شده است. داشتن اطلاعات NAP منسجم و دقیق در همه فهرستهای آنلاین برای سئوی محلی بسیار مهم است. ناهماهنگی در اطلاعات NAP شما می تواند موتورهای جستجو را گیج کند و به رتبه بندی جستجوی محلی شما آسیب برساند. ضروری است که به طور مرتب نقل قول های محلی خود را ممیزی و به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که به روز و سازگار هستند.
استفاده از کلمات کلیدی محلی و بهروزرسانی پروفایل در وبسایتهای محلی، مثل گوگل مایبیز، میتواند به بهبود رتبه سئو محلی کمک کند. همچنین، دریافت بیشتر بازخورد و بررسی مثبت از مشتریان هم میتواند رتبه سئو محلی را بهبود بخشد. نقلقولهای محلی ارجاعهای آنلاین به نام، آدرس و شماره تلفن یک کسبوکار (NAP) هستند. آنها را می توان در دایرکتوری های مختلفی مانند Yelp، Yellow Pages و سایر فهرست های کسب و کار محلی یافت. استنادهای محلی نقش مهمی در سئوی محلی دارند زیرا به موتورهای جستجو کمک می کنند تا صحت اطلاعات تماس یک کسب و کار را تأیید کنند و دید آنلاین آن را بهبود بخشند.
دقت داشته باشید که برای انتخاب دایرکتوری های مناسب باید نیازهای اساسی کسب و کارتان را در نظر بگیرید. البته دقت داشته باشید که برای این کار سایت هایی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها سایت خود را به صورت خودکار در دایرکتوری های متفاوت ثبت کنید. شما باید برای لوکال سئو، لینک ها را به صورتی ساختار بندی کنید که کاربران به صفحات سایت شما دسترسی راحت تری داشته باشند. سئو محلی مهم است زیرا بسیاری از افراد از موتورهای جستجو برای یافتن مکان های اطراف خود استفاده می کنند. نشان دادن نظرات در سایتتان به شما در بهبود تبدیلها و اعتماد کاربران به خدماتتان کمک میکند.
اگه گوگل نتونه تشخیص بده که چه اطلاعاتی برای کسب و کار شما صحیحه، ممکنه به طور کلی شغل شما رو تو نتایج جستجو نشون نده. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که بهصورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت میکند. سینا عباسی با تخصص و تجربهای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر میدهد. اکثر عوامل در SEO عمومی هنوز هم اعمال می شوند، اما تأکید بیشتری بر کلمات کلیدی خاص مکان، کاربران و هدف جستجو خواهد شد. Steve Schawb از Digital Eel شبکه کسب و کار چیست؟ شما به عنوان مدیر یک کسب و کار با افرادی در حال معامله و ارتباط هستید این افراد برای ایجاد بک لینک محلی نقطه شروع مناسب هستند. اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید کافیست دفتر تلفن شرکت را برداشته و به نام ها نگاهی بی اندازید.
این تاکتیکها با هم کار میکنند تا حضور آنلاین محلی کسب و کار را افزایش دهند و شانس آن را برای نمایش در نتایج جستجوی محلی افزایش دهند. سئوی محلی یا لوکال سئو که یکی از مهمترین بخشهای سئو به خصوص برای رستورانها و فروشگاهها میباشد، فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط با جغرافیا است. حمایت مالی از یک وبینار یا رویداد، میزبانی یک رویداد اجتماعی و تبلیغ یک کسبوکار محلی که دوست دارید در ایجاد روابط با افراد برجسته و تأثیرگذاران حرفۀ شما بسیار مؤثر هستند. نوشتن یک وبلاگ مهمان در سایت مشابه با صنعت شما به جذب مشتریان هدف کمک میکند. اگر شما یک شرکتکننده فعال در مکالمات اجتماعی هستید، سروصدای اطراف شما به شکل لینکهای ورودی، رشد رسانههای اجتماعی و پوشش رسانهای افزایش مییابد.
سپس گوگل بعد از تایید کردن اعتبار کسب و کار شما، به ازای آن خدماتی را به شما ارائه می دهد. یکی از این خدمات بهبود وضعیت کسب و کار خود در دنیای اینترنت است که در این راستا سئو محلی نقش اساسی دارد. ابزار Moz Local اطلاعات زیادی را به شما ارائه می دهد؛ همین طور اطمینان حاصل می کند که اطلاعات شما در گوگل و فیس بوک به درستی قرار گرفته باشد. با استفاده از این ابزار می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت و اطلاعات مربوط به آن بر اساس قوانین لوکال سئو بهینه شده است یا خیر. شرکت وب رمز در سال ۱۳۸۱ با موضوع ارائه خدمات وب و فناوری اطلاعات تاسیس شد. در این مقاله به ماهیت سئوی محلی، اهمیت آن، روشهای بهینه سازی لوکال، تفاوتهای سئوی سایت با لوکال سئو و نکات کاربردی در مورد برتری در سئوی محلی گوگل میپردازیم.
وقتی محتوا درباره ی موضوعات کلی که افراد زیادی را به خود جذب میکنند، است گاها تمرکز بر روی اخبار صنعتی یا محلی برای جذب مخاطبان محلی تان(سئو محلی) نیز اهمیت دارد. با ارائه دستاوردها، اخبار، کارکنان و دیگر اطلاعات آموزشی در بلاگ تان، به یک اعتبار محلی در صنعت خود تبدیل شوید. به نقطه بالای قیف بازاریابی فکر کنید و فراتر از اینکه کسب و کار شما چه محصول و خدماتی برای فروش دارد برسید و برای آن تولید محتوا کنید. برای مثال اگر شما یک شرکت خصوصی محلی هستید و برای جذب کسب و کارهایی که به تازگی وارد این حیطه شده اند تلاش میکنید، یک منبع کمک کننده بسازید که این کسب و کارها را به خوبی با شهر شما آشنا کند. یک نقشه از ارائه دهندگان خدمات محلی و یک تقویم شامل رویدادهای شهری میتواند برای پرسونای شما ارزشمند بوده و شامل بیشترین سیگنالهای محلی on-page (on-page local signals) مرتبط و خوبی برای وبسایت شما باشد. سئو محلی کمک میکنه تا کسب و کار و محصولات و خدمات خودتون رو با توجه به چشم انداز مشتریان محلی ارتقا بدین.
نکته مهمی که باید در این باره به خاطر داشته باشید این است که هنگام تولید بک لینک کیفیت و ارتباط سایتی که از آن لینک دریافت می کنید از نظر سئو بسیار مهم است. بنابراین علاوه بر بررسی میزان ارتباط سایت مبدا، به کیفیت آن نیز توجه کنید. از طرف دیگر الگوریتم گوگل پنگوئن در بروز رسانی های اخیر خود بسیار پیشرفت کرده و با اطمینان می توان گفت که گوگل دیگر به لینک های غیر مفید اعتبار نخواهد داد. بنابراین در هنگام ایجاد بک لینک تنها از سایت های مرتبط و با کیفیت بک لینک تهیه کنید. به طور خلاصه، هر کسبوکاری با موقعیت فیزیکی که به جامعه محلی خدمت میکند، میتواند از سئو محلی استفاده کند و از مزایای آن بهرهمند شود. نکته مهمی که در این زمینه باید آن را رعایت کنید این است که محتوای تولیدی شما باید کاملا مطابق با سلیقه ها و علایق کاربرانی باشد که می خواهید آن ها را با استفاده از سئو محلی جذب برند خود کنید.
این فرآیند شامل ارائه اطلاعات دقیق و به روز، مانند ساعات کاری، جزئیات تماس و خدمات ارائه شده است. انجام سئو گوگل مپ یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در اجرای فرآیندهای SEO محلی است. با طوفان فکری و فهرست کردن خدماتی که ارائه میدهید تحقیق کلمات کلیدی را آغاز کنید. این موضوع به شما کمک میکند تا حضور خود را برای سؤالاتی که مشتریانتان جستوجو میکنند به حداکثر برسانید. ما برای شما از فهرست کلمات کلیدی در گوگل برای عبارت «آرایشگاه مردانه» مثالی میزنیم.
در این بخش از مقالۀ آموزش سئو محلی با آمار و ارقامی که گوگل در طول این سالها از رفتار مخاطب جمعآوری کرده است به شما نشان میدهیم که جستوجوی محلی چقدر برای همۀ مشاغلی که دفتر یا مکان فیزیکی دارند مهم و ضروری است. بله، فعالیت در شبکههای اجتماعی میتواند به جذب مشتریان محلی و افزایش آگاهی از برند کمک کند. هر نوع کسبوکاری که مرتبط با مکانی خاص باشد، مانند فروشگاهها، رستورانها و سرویسهای آنلاین محلی، میتوانند از سئو محلی بهره ببرند. در مرحله بعد، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Ahrefs برای شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مرتبط اضافی، همراه با حجم جستجو و سطح رقابت آنها استفاده کنید. همچنین میتوانید به وبسایتهای رقبای خود نگاه کنید تا ببینید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار میدهند.
این شامل بینش درباره کلمات کلیدی، رتبه بندی، رقابت و سلامت سایت شما است. با دنبال کردن این مراحل ، از تصمیم گیری کورکورانه در مورد استراتژی سئو خود که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود، جلوگیری می کنید. Andrew Tuzson, از Evol Empire Creativeمعتقد است که گوگل برای تقدیر نامه های رسمی معتبر ارزش قائل است و رتبه سایت شما در سئو محلی تحت تاثیر این عامل قرار خواهد داشت. اما تقدیر نامه رسمی چیست؟ منظور از تقدیر نامه رسمی این است که از نام برند شما در حال حاظر در شبکه های اجتماعی و سایت های همکار نام برده شده باشد. اگر برند شما یا مشتریانتان از قبل در فضای مجازی مشهور باشد گوگل به سایت امتیاز بیشتری خواهد داد و سئو کردن سایت با سرعت بیشتری صورت می گیرد. Andrew Hagni می گوید که هنگامیکه برای یک مشتری کار سئو را انجام می دهد یک چک لیست سئو تهیه می کند.
بنابراین اینکه بتوانید عملکرد خوبی در مورد بهبود سئو محلی داشته باشید، نیاز است تا نکات لینک سازی آموزش سئو محلی را به خوبی پیاده سازی کنید. برچسب های عناوین و خود عنوان ها نیز به همین صورت برای سئو محلی باید بهینه شوند. با این کار کاربرانی که به دنبال چیز خاصی در شهر خود باشند در صورتی که کسبو کار شما نیازشان را برطرف کند و البته کسب و کار شما هم در آن شهر باشد، می توانند به راحتی به سایت شما دسترسی پیدا کنند. در سئو لوکال ابتدا باید اکانتی در Google My Business برای خود ایجاد کنید. همان طور که از اسم آن مشخص است، شما کسب و کار و بیزینس خود را از این طریق به گوگل معرفی می کنید.
در نظر داشته باشید که با وجود چالشها، سئو محلی در ایران هنوز هم میتواند برای کسبوکارها مفید باشد. با استفاده از راهحلهای مناسب، میتوانید سئوی محلی خود را بهبود بخشیده و مشتریان بیشتری را جذب کنید. اسلایدر سئو محلی به کادری گفته میشود که گوگل در بالای نتایج جستجوی محلی نمایش میدهد و شامل تصاویر مکانهای مرتبط با نتایج است. این کادر به دلیل نمایش در بالای نتایج جستجو و به شکلی متمایز از آنها، بیشتر به چشم کاربران میآید و حضور در این جایگاه میتواند نرخ کلیک بالایی برای یک وبسایت فراهم کند. در این مقاله پیام آوا پردازش، به بررسی اهمیت و اصول اولیه سئو لوکال خواهیم پرداخت و نکاتی را برای بهبود استراتژیهای سئوی محلی ارائه خواهیم کرد.
در کنار موقعیت مکانی خود می توانید شماره تماس، ساعات کار نمایندگی و نظرات مشتریان را نیز قرار دهید. پیدا کردن کلمات کلیدی ویژه سئو محلی موضوع بسیار مهمی است که باید قبل از هر تکنیک و راهکاری، آن را در نظر بگیرید. البته پیشنهاد ویژه ما استفاده از Google Suggests یا همان پیشنهادات گوگل در زمان جستجو است. بهینه سازی برای سئوی محلی شامل استراتژیهای مختلفی برای بهبود حضور کسب و کار در نتایج برتر جستجوی محلی است. در این مقاله از مجله پیام آوران پارسیان شما را با صفر تا صد جستوجوی محلی آشنا کردیم و نکات مهم لوکال سئو را به شما گفتیم. سئو محلی Local SEO بخش جداییناپذیر از هر استراتژی سئو برای مشاغل محلی است.
راه دیگری که در این مورد وجود دارد این است که خود شما در شبکه های اجتماعی صفحه ای ایجاد کنید و مدتی بر روی آن متمرکز شوید تا ارتقا پیدا کند. بعد از آن می توانید به تبلیغ کسب و کار خود پرداخته و سئو محلی سایتتان را شدیدا بهبود بخشید. آژانس خلاقیت پیام آوا پردازش با محوریت گسترش توسعه وب و تکنولوژی در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد. این شرکت با ارائه خدمات طراحی سایت، توسعه و بازاریابی، سرورهای میزبانی، راهکارهای نوآورانه، پایبندی به اخلاق حرفهای و با هدف کسب رضایت مشتریان خود فعالیت میکند. پیام آوا پردازش با بیش از ۱۰ سال تجربه، تیم ۲۰ نفره حرفهای، و به کارگیری تکنولوژیهای برتر وب، در نظر دارد حس رضایتمندی و اعتماد را برای کسب و کارها به ارمغان بیاورد.
سئوی محلی برای کسب و کارهایی که هدفشان جذب مشتریان محلی و هدایت ترافیک به مکانهای فیزیکی است، حیاتی است. هنگامی که مشتریان محصولات یا خدماتی را در نزدیکی آنها جستجو میکنند، به کسب و کارها کمک میکند در نتایج جستجوی محلی ظاهر شوند. دادههای ساختاریافته یا اسکیما، کدهایی هستند که به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای وبسایت شما را بهتر درک کنند. با افزودن اسکیما به وبسایت خود، میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره کسبوکار خود، مانند محصولات یا خدمات، ساعات کاری، نظرات مشتریان و اطلاعات تماس، ارائه دهید. اسکیماها انواع مختلف دارند که شما میتوانید از اسکیمای مشاغل، محصولات یا رویدادها استفاده کنید. این کار میتواند سئو محلی شما را بهبود ببخشد و رتبه شما را در نتایج جستجو افزایش دهد.
معمولا کاربران با این هدف، عبارت “خرید مبل در مشهد” را جستجو می کنند تا یک فروشگاه خوب مبل در مشهد را بیابند و برای خرید این کالا، اقدام کنند. این موضوع می تواند برای پیدا کردن یک تکنسین “خدمات تعمیر کولر گازی در مشهد” نیز صدق کند. نسبت به همتایان قیمت کمتری دارد ( 99 دلار در هر سال با سطحی حرفهای از خدمات به ازای 179 دلار در هر سال). Moz Local تضمین میکند که لیست بندی کسب و کار شما در گوگل و فیسبوک اعتبارسنجی شده است و لیست بندی شما را در اکوسیستم جستجو توزیع میکند. این برنامه دسکتاپی در لینکها، تصاویر، CSS، اسکریپتها و اپها را از نظر سئو، کرال میکند.
این ابزار دارای یک نسخه مبتدی به اندازه 99 دلار ماهانه و یک گزینه استاندارد به اندازه 179 دلار ماهانه برای پیگیریهای بیشتر است. بیش از نیمی از کاربران اینترنت در سراسر جهان از تلفن همراه برای جستوجوهای محلی خود استفاده میکنند. طبق گفته گوگل 76 درصد از افرادی که در گوشی خود جستوجوی محلی انجام میدهند، در 24 ساعت حداقل یک کسبوکار را سرچ میکنند که 28 درصد از این جستوجوها منجر به خرید میشود. پزشکان، دندانپزشکان، روانشناسان و سایر خدمات پزشکی معمولاً از مشتریان محلی بهرهمند میشوند. بیماران معمولاً عبارتهایی مانند دندانپزشک در محدوده سعادتآباد را جستجو میکنند.
حتی اگر وبسایت نداشته باشید میتوانید برای فروشگاه حضوریتان مشتریان بیشتری جذب کنید. سئو محلی قسمت مهمی از تمامی استراتژی های سئو برای کسب و کارهای محلی است. اگر شما فروشگاه و محلی برای ارائه سرویس هایتان دارید، سئوی محلی کمک میکند که مخاطبان تان در سرچ آنلاین براحتی شما را پیدا کنند. وقتی صحبت از محتوا میشود هر بلاگ پست جدید، یک صفحه جدید برای ایندکس شدن، یک صفحه جدید برای قرار داردن عبارات جغرافیایی و یک فرصت جدید برای دیده شدن در صفحات نتیجه موتورهای جستجو (SERP) است. هربار که یک محتوای جدید مینویسید باید با استفاده از کلمات کلیدی با میزان سرچ بالا (high-volume keywords) در URI، عنوان، هدر، توضیحات متا و بدنه، آنرا برای موتورهای جستجو بهینه کنید. اگر در قرار دادن محتوا بر اساس محیط و مختصات جغرافیایی (geo-targeted) مشکل دارید، بر روی داستان موفق مشتریان و کیس استادی ها را تاکید کنید و آنها را مدنظر قرار دهید.
از کپی کردن محتوا (duplicating content) در وبسایت هایی که فروشگاه ها و شعبه های زیادی دارد و برا یهر کدام از انها باید یک پیج و لوکیشن در نقشه داشته باشد، اجتناب کنید. برای کسب و کاری با یک لوکیشن، یک صفحه About Us به همراه توضیحات محلی در آن بسازید. با اضافه کردن Google Map به وبسایت تان و در همان صفحات لوکیشن، امتیاز بزرگی دریافت خواهید کرد. نظرات مشتریان بخش مهم سئوی محلی هستند، زیرا برای ایجاد اعتبار و اعتماد به کسبوکار شما کمک میکنند. نظرات مشتریان را در وبسایت خود مشاهده کنید و حتما در سریعترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهید.
این کار باعث بهبود نمایش اطلاعات در نتایج جستجوی محلی و افزایش شانس جذب مشتریان محلی میشود. سئو محلی، فرآیند بهینهسازی یک وبسایت برای بهبود رتبه آن در نتایج جستجوی محلی است. جستجوی محلی، به عبارات جستجویی که شامل یک مکان جغرافیایی خاص، مانند یک شهر یا استان است، اشاره دارد. هدف لوکال سئو، افزایش رتبه یک وبسایت برای جستوجوهای محلی مرتبط است که میتواند ترافیک و فروش بیشتری را برای مشاغل محلی به ارمغان آورد. گوگل معمولاً بر اساس منطقه جغرافیایی که کاربران در آن حضور دارند، نتایج جستجو را برای عبارتهای یکسان تغییر میدهد تا برای هر منطقه، بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد.
برای داشتن یک citation قوی باید اطلاعات مناسب و بهینه را برای آن قرار دهید. Citation شامل آدرس، شماره تلفن و مشخصات وب سایت و یا خودتان می شود که با معرفی آن به برخی از سایت ها می توانید لینک بیشتری از سایت های دیگر به خود دریافت کرده و جایگاه بهتری در جستجوی محلی دریافت کنید. گوگل برای اینکه شما بتوانید در سئو محلی رتبه خوبی کسب کنید و به صفحه اول نتایج جستجوی محلی برسید، ابزارهایی را برای شما قرار داده است. در ادامه می خواهیم ابزارهایی را معرفی کنیم که به شما در لوکال سئو کمک بسیاری می کنند. در پاسخ به سؤال شما مبنیبر اینکه «سئو محلی چیه» باید بگوییم که لوکال سئو یا سئوی محلی Local SEO فرایند بهینهسازی موتورهای جستوجو برای مشاغل محلی است. حتماً برای شما پیش آمده است که اسبابکشی کرده و به محلۀ جدیدی رفته باشید.
این کار محتوا را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو قابلفهمتر میکند. از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights برای ارزیابی و بهینهسازی سرعت استفاده کنید. این اطلاعات میتوانند در صفحه تماس با ما، فوتر سایت یا بیانیههای خبری درج شوند. فعالیت بیشتر شما در شبکههای اجتماعی خود و تبلیغ کسبوکارتان نشاندهنده این است که شما فعالیت مستمر و مداوم دارید و کاربران و مشتریان میتوانند اعتماد بیشتری به شما بکنند. ازآنجاییکه بیشتر افراد به دنبال پیداکردن نزدیک خدمات و محصولات به خود هستند، گوگل کسبوکارهایی که به این دسته از افراد بیشتر نزدیک باشد را به آنها نشان میدهد تا بتوانند بازخورد و نتیجه بهتری بگیرند.
لوکال سئو یا سئو محلی در بازاریابی و افزایش مشتری بسیار کارآمد و مفید است. چنانچه قصد دارید بازار کوچک خود را در دنیای اینترنت و موتور جستجوی گوگل توسعه دهید، سئوی لوکال برای شما بسیار کاربردی است. زمانی که شما اصول سئو در جستجوی محلی را رعایت کنید، بازدید کننده های وب سایت شما افزایش پیدا کرده و اگر خدمات مناسبی داشته باشید، مشتریان شما نیز بیشتر می شوند. در بررسی فاکتورها و آیتم های مهم سئو، قطعا با عبارت سئو محلی روبرو شده اید. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل، به این سوال پاسخ دهیم که سئو محلی چیست و چگونه وب سایت خود را براساس جستجوهای محلی کاربران، بهینه سازی کنیم.
اگر به درستی با مفهوم سئو محلی چیست آشنا شده باشید در می یابید که بک لینک ها در سئوی محلی چه تاثیری دارند. البته در کنار آن موارد مربوط به کلید واژه ها و انکر تکست ها را نیز بررسی می کند. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، بازبینیها به بالا بردن رنکینگ جستجو کمک میکند. همچنین یک مطالعه که توسط شرکت منابع بازاریابی انجام شده، دریافته است که بودن نظرات در صفحات فروش باعث افزایش 18 درصدی تبدیل میشود. شما میتوانید در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین و ... صفحه داشته باشید و از مخاطبان بخواهید محتواهای شما را به اشتراک بگذارند، لایک کنند و نظر دهند.
توضیحی مختصر، جذاب و حاوی کلمات کلیدی برای هر صفحه بنویسید تا نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهید. BrightLocal با ارائه گزارشهای دقیق و مدیریت یکپارچه، تمام نیازهای سئو محلی شما را پوشش میدهد. از ابزارهایی مانند Google Analytics و ابزارهای مدیریت سئو برای بهینهسازی بیشتر استراتژی خود استفاده کنید. Google Business Profile و Google Maps و سایر سایتهای دایرکتوری ابزارهای مناسبی برای سئو محلی هستند که میتوانید بهصورت رایگان یا با پرداخت هزینهای جزئی از آنها استفاده کنید. برخی از سایتهای دایرکتوری مثل دایرکتوری گوگل رایگان هستند و برخی دیگر از سایتهای دایرکتوری در ازای دریافت هزینهای جزئی، تبلیغ کسبوکار شما را انجام میدهند.
از شبکههای اجتماعی برای معرفی کسبوکار خود و تعامل با جامعه محلی خود برای ایجاد اعتماد و وفاداری، استفاده کنید. دریافت بک لینک از وبسایتهای محلی، مانند رسانههای خبری محلی، وبلاگها و کامیونیتیها میتواند به بهبود لوکال سئو شما کمک کند و کسبوکار شما را به عنوان یک مرجع در منطقهتان معرفی کند. با وبسایتهای محلی تماس بگیرید و با ارائه محتوا به صورت پست مهمان یا رپورتاژ برای کسب بک لینک اقدام کنید. علاوه بر دایرکتوریهای تجاری، دایرکتوریهای محلی نیز وجود دارد که میتوانید از آنها برای بهبود سئوی محلی خود استفاده کنید. دایرکتوریها وبسایت هایی هستند که نام کسبوکارهای مرتبط با هر صنعت را لیست میکنند و برخی از آنها امکان دستهبندی بر اساس شهر یا استان را نیز میدهند.
اگر شما هم به دنبال افزایش دیده شدن کسبوکارتان در نتایج جستجوی محلی هستید، با ما همراه باشید. سئو محلی یک استراتژی بهینهسازی موتورهای جستوجو است که به کسبوکار شما کمک میکند در نتایج جستوجوی محلی در گوگل بیشتر دیده شود. هر کسبوکاری که فروشگاه یا مکانی دارد یا به یک منطقه جغرافیایی خدمات میدهد میتواند از سئوی محلی بهرهمند شود. سئو محلی به بهینهسازی وبسایت برای جستجوهای محلی اشاره دارد که به جذب مشتریان محلی کمک میکند. با بهینه سازی برای جستجوی محلی، کسب و کارها میتوانند دید را افزایش دهند، ترافیک مرتبط را جذب کنند و نرخ تبدیل را بهبود بخشند. علاوه بر این، با افزایش جستجوهای موبایلی و دستیارهای صوتی، سئوی محلی برای کسب و کارها برای رقابتی ماندن در بازارهای محلی خود حیاتیتر شده است.
بهتر است از اسم شهر، و یا منطقه مورد نظر خود در تایتل و متادسکریپشن صفحه نیز استفاده نمایید تا سیگنالهای لازم را برای رباتهای گوگل بفرستید. تنها برای آن میزان از منابع سختافزاری که نیاز دارید هزینه میپردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. هزینه سئو محلی بسته به روش و پلتفرمی که برای این امر انتخاب میکنید متفاوت خواهد بود. متخصصان سئو نیز بر اساس خدماتی که ارائه میدهند هزینههای متفاوتی دریافت میکنند. استراتژی که برای لینک بیلدینگ لوکال مورداستفاده قرار میگیرد بسیار با استراتژیهایی که برای سئو عادی و سئو معمولی استفاده میشود تفاوت دارد.
با تکیه بر تخصص و خلاقیت، همراه شما هستیم تا حضوری ماندگار در دنیای دیجیتال بسازید. سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راهاندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. برای مثال ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ اینو وی آس، برای هر یک از خدمات خود صفحات جداگانهای طراحی کردیم تا کاربران راحتتر بتوانند به خدمات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند. البته از اشتباه رایجی که NAP رو بین یه عکس قرار میدن خودداری کنین، چون عکسها نمیتونن مثل متن HTML خزیده بشن. به علاوه، Moz Local با جمعکنندگان داده همکاری دارد تا به لیستبندی کمک کند و تضمین کند که کسب و کار شما حتما بازدید میشود. در صورتی که هنوز نمیدانید سئو چیست، ما در سایت پیام آوران پارسیان یک مطلب دربارۀ صفر تا صد سئو نوشتهایم.
هر بار که محتوا مینویسید باید با استفاده از کلمات کلیدی با حجم سرچ بالا، عنوان سئو مناسب، استفادۀ درست از هدینگ 1 تا 6، متا دیسکریپشن و بدنۀ متن، محتوا را برای موتورهای جستوجو بهینه کنید. حتماً باید تیم تولید محتوای خوبی استخدام کنید که برای شما تولید محتوای جغرافیایی یا محلی را به صورت هدفمند انجام دهند. گوگل فقط نتایج محلی را برای کلمات کلیدی که شامل یک شهر یا استان خاص هستند نشان نمیدهد. اگر گوگل احساس کند که جستوجوی شما به مجموعهای از نتایج محلی نیاز دارد، آن نتایج را به شما نشان میدهد؛ حتی اگر در کلمه کلیدی شما محل و مکان مورد نظر نباشد. با این تکنیک های سئو محلی، میتوانید محتوای خود را تقویت کنید و به ایجاد ارتباط مؤثر با جامعه محلی بپردازید. در نهایت، توجه به نیازها و خواستههای محلی در محتوای خود، اهرم مهمی برای رشد و موفقیت برند شما خواهد بود.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری